digitaalsed turunduse tööriistad ja nende kasutamine

Kaasaegses maailmas on elementaarsed digioskused möödapääsmatud. Seepärast leiame, et on tähtis anda sinu kätte tööriistad, millega ennast avaras digimaailmas nähtavaks teha, ning õpetame neid ka tulemuslikult kasutama.

nobel digital

kellele?

Kuna digimaailm on meie igapäevaelus järjest tähtsam, on koolitusest kasu kõigile juhtidele ja spetsialistidele. Kitsamalt on koolitus “digitaalsed turunduse tööriistad ja nende kasutamine” loodud juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad digiarenguga kursis olla ja sellega kaasas käia, oma tööaega efektiivselt kasutada ning online’s nähtavad olla.

kasu?

Koolituse lõpuks on su digiteadmistepagas selline nagu ühel tänapäevasel juhil olema peab!

eksperdid

Martin Paršin

digistrateeg

Martin Parsin on Reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel. Hetkel on ta Nobel Digitali tootejuht ja partner. 

Martin Kesküll

digistrateeg 

Martin Kesküll on üle 7-aastase kogemusega digiturundaja, kes täna vastutab Nobeli suurimate klientide digiturunduse strateegiate koostamise, andmeanalüüsi, digiturunduskampaaniate planeerimine, eelarvestamine, seadistamine ja monitoorimise eest.