Digitaalsete kanalite ja praktikate töötoad
Mis? Koolitame sind ja sinu meeskonda, et terves organisatsioonis oleks kasutusel vaid parimad digipraktikad. Olgu selleks digiturunduse hetkeolukorra kaardistamine, uue kanali kasutuselevõtt või digitaalse kommunikatsiooni edasiarendus investeeringu maksimeerimiseks. Meie sertifitseeritud spetsialistid panevad vajadusi ja eesmärke silmas pidades kokku digistrateegia töötoa just sinu ettevõttele. Kanalite-ülene strateegia, kodulehtede valmistamine, Google Ads, Yandex Direct, Facebook Ads, SEO, LinkedIn – lähtume valdkonnast ja eesmärkidest, et viia organisatsioonisisesed oskused ja teadmised järgmisele tasemele.
Kellele? Nii suured kui ka väikesed ettevõtete turundusmeeskonnad.
Mis kasu? Konkreetsed lähenemised, praktilised oskused ja teadmised lähtuvalt koostöös püstitatud eesmärgist. Loome personaalse strateegia ja valmiduse digiturunduskanalite igapäevaseks haldamiseks. Meie lubaduseks on digitaalsete oskuste areng meeskonnas, protsesside paranemine ja äritulemuste kasv.
Meie koolitajad
Martin Paršin, digistrateeg.
Martin Parsin on Reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel. Hetkel on ta Nobel Digitali digistrateeg ja partner.
Aleksandr Zhigalov (RU)
Nobel Digital digitaalse turunduse spetsialist, kelle igapäevasesse arsenali, lisaks tavapärastele digiturunduse kanalitele, kuuluvad ka Yandex, Vkontakte. Loomulikult ka pikaajaline kogemus venekeelse turusegmendiga nii Eestis kui ka väljaspool.
Mari-Helena Toompere, sotsiaalmeedia spetsialist
Mari-Helenal on bakalaureusekraad turunduses ja reklaamis, Facebook BluePrint sertifikaat ning ning ta on tänaseks tegutsenud sotsiaalmeedia turunduse valdkonnas 10 aastat. Ta on olnud loovagentuuris vastutav mitme Eesti suurima brändi sotsiaalmeedia sisu loomise ja täideviimise eest. Lisaks on tal kogemus nii väikeste kui suuremate brändide sotsiaalmeedia tegevuste strateegilises planeerimises digiagentuuris. Mari-Helena sotsiaalmeedia projektid on talle toonud ka Kuldmuna ja Hõbemuna loovusfestivalil Kuldmuna.