Digiturunduse-rakendamine

Kellele: Digiturundusega seotud inimesed.

Koolituse sisu:

Kursus tutvustab digiturunduse olemust, selle teoreetilisi käsitlusi, erinevaid praktikaid ja tehnoloogilisi lahendusi. Kursusel tutvutakse valdkonna põhimõistetega ning -rakendustega ning omandatakse praktilisi kogemusi erinevate meetodite kasutamiseks.

1. Päev

08. aprill 2021

  • Digitaalturunduse tervik ja selle mõistmine.
  • Teoreetilised lähenemised digitaalturundusele.
  • Digitaalse ja traditsioonilise reklaami seosed.
  • Digireklaami spetsiifika ja tulemuste mõõtmine.
  • Turundusmudelid digitaalse reklaami kontekstis.
  • Ülevaade digitaalturunduse kanalitest.

2. Päev

15. aprill 2021

  • Koduleht, kui müügikanal.
  • Digitaalne transformatsioon – eilsest homsesse.
  • Veebilehe osatähtsus digiturunduses.
  • Veebilehtede komponendid ja ülesehitus.
  • Veebilehe tehnoloogiate ülevaade.
  • Kasutajakogemus veebis.
  • Visuaalne ja sõnaline kommunikatsioon.
  • Veebilehe arendus ja selle protsessi osad
  • Lokaalne, on-site ja offsite spetsiifika SEOs
  • SEO tööriistad

3. Päev

22. aprill 2021

  • Turundussõnumite koostamine.
  • PPC kampaaniate loomise
    tööriistad ja kampaaniate loomine.
  • Sotsiaalmeedia kampaaniate loome. FB
    Pixel.
  • Konversioonide optimeerimine.
  • Kampaania tulemiste tõlgendamine,
    kommunikeerimine.
  • Video kasutamine digis.
  • Influencer kampaaniate tähtsus ja loogikad.
    Influencer’ite valik vastavalt brändile ja kampaania iseloomule.

Koolituse maksumus: 890 EUR + KM

Koolituse hinnas sisalduvad 3 päeva koolitust, lõuna ja kohvipausid.

Koolituse maht on 24 auditoorse ja 32 praktilise töö akadeemilist tundi, 2 EAP. Tutvu õpiväljunditega siin.

Koolituse toimumise aeg: kolmel päeval kell 9-16.15

Sihtgrupp: Digiturundusega seotud inimesed

Koolituse maht: 24 auditoorse ja 32 praktilise töö akadeemilist tundi, 2 EAP

Koolituse maksumus:  890 eurot. Hinnale ei lisandu käibemaksu.

Toimumise koht: Tallinna Ülikooli Mare maja, Uus-Sadama 5, Tallinn

Kursuse läbinu:

  • omab ülevaadet digiturundusee kanalitest, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega.
  • koostab digiturundusstrateeegiat.
  • saab aru veebilehe kasutaja teekonnast ja teeb parandusettepanekuid (UI/UX).
  • tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, Mouseflow, Search Console, Facebook Insights).
  • analüüsib kodulehte ja teeb parandusettepanekuid.
  • omab ülevaadet SEO põhitõdedest ja oskab luua märksõnanalüüsil põhinevat ON-site SEOd toetavat veebilehe sisu.
  • tunneb PPC kampaaniate võimalusi ja keskkondi ja sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu.
  • loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.

Täienduskoolituse koostööpartner on Nobel People OÜ, www.nobelpeople.ee

 

Lubame, et koolituse läbinud saavad praktilised oskused, kuidas ise teha ning kindlasti suurema teadlikkuse ka agentuuridelt töö tellimiseks.

Meie koolitajad

Martin Paršin, digistrateeg.

Martin Parsin on Reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel. Hetkel on ta Nobel Digitali digistrateeg ja partner.

Aleksandr Zhigalov

Aleksandr Zhigalov (RU)

Nobel Digital digitaalse turunduse spetsialist, kelle igapäevasesse arsenali, lisaks tavapärastele digiturunduse kanalitele, kuuluvad ka Yandex, Vkontakte. Loomulikult ka pikaajaline kogemus venekeelse turusegmendiga nii Eestis kui ka väljaspool.

Aleksandr Zhigalov

Mari-Helena Toompere, sotsiaalmeedia spetsialist

Mari-Helenal on bakalaureusekraad turunduses ja reklaamis, Facebook BluePrint sertifikaat ning ning ta on tänaseks tegutsenud sotsiaalmeedia turunduse valdkonnas 10 aastat. Ta on olnud loovagentuuris vastutav mitme Eesti suurima brändi sotsiaalmeedia sisu loomise ja täideviimise eest. Lisaks on tal kogemus nii väikeste kui suuremate brändide sotsiaalmeedia tegevuste strateegilises planeerimises digiagentuuris. Mari-Helena sotsiaalmeedia projektid on talle toonud ka Kuldmuna ja Hõbemuna loovusfestivalil Kuldmuna.

Aleksandr Zhigalov

 Jass Seljamaa

Loovjuht, BA PR ja suhtekorraldus, BFM

Tarmo Tulva

Nobel Digital CIO, B.S. IT juhtimine, EBS

Martin Kesküll

Digiturunduse spetsialist, BA Majandus, Tartu Ülikool, MBA turundus, Tallinna Tehnikaülikool

Jüri Hass

SEO vanemspetsialist, diplom, Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused

Aleksandr Zhigalov