Digiturunduse rakendamine – õppekava
Õppekava nimetus:
Digiturunduse rakendamine
Õppekavarühm:
Ärindus ja haldus
Õpiväljundid:
Osaleja:
- omab ülevaadet digiturunduse kanalitest, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega.
- koostab digiturundusstrateegiat.
- saab aru veebilehe kasutaja teekonnast ja teeb parandusettepanekuid (UI/UX).
- tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, Mouseflow, Search Console, Facebook Insights).
- analüüsib kodulehte ja teeb parandusettepanekuid.
- omab ülevaadet SEO põhitõdedest ja oskab luua märksõananalüüsil põhinevat ON-site SEOd toetavat veebilehe sisu.
- tunneb PPC kampaaniate võimalusi ja keskkondi ja sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu.
- loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.
Õpingute alustamise tingimused:
Kursus on mõeldud turundusspetsialistidele või isikutele, kellel on varasem kokkupuude turunduse valdkonnaga.
Õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal, maksumus:
Õppe maht 56 akadeemilist tundi, mis jaguneb 24 tundi auditoorset ja 32 tundi praktilist iseseisvat tööd. Õppekava maksumus on 890€ (ei lisandu käibemaksu).
Õppe sisu:
Õpe toimub kord nädalas kolmel järjestikusel nädalal kokku kolm korda. Töötatakse kaheksa õpiväljundiga.
1.päev:
- Digitaalturunduse tervik ja selle mõistmine.
- Teoreetilised lähenemised digitaalturundusele.
- Digitaalse ja traditsioonilise reklaami seosed.
- Digireklaami spetsiifika ja tulemuste mõõtmine.
- Turundusmudelid digitaalse reklaami kontekstis.
- Ülevaade digitaalturunduse kanalitest.
2.päev:
- Koduleht, kui müügikanal, kasutaja kogemus veebis.
- Digitaalne transformatsioon – veebilehe osatähtsus digiturunduses.
- Veebilehtede komponendid ja ülesehitus ning tehnoloogiate ülevaade.
- Visuaalne ja sõnaline kommunikatsioon.
- Veebilehe arendus ja selle protsessi osad
- Lokaalne, on-site ja offsite spetsiifika SEOs, SEO tööriistad
- päev
- Turundussõnumite koostamine.
- PPC kampaaniate loomise tööriistad ja kampaaniate loomine.
- Sotsiaalmeedia kampaaniate loome. FB Pixel.
- Konversioonide optimeerimine.
- Kampaania tulemiste tõlgendamine, kommunikeerimine.
- Video kasutamine digis.
- Influencer kampaaniate tähtsus ja loogikad.
- Influencer’ite valik vastavalt brändile ja kampaania iseloomule.
Õpikeskkonna kirjeldus:
Õpe toimub Tallinna Ülikooli Mare majas aadressil Uus-Sadama 5, Tallinn.
Koolitusest loobumine:
Koolituses loobumise või tühistamise tingimused on kirjeldatud koolituse pidaja õppekorralduse alustes punktis 7.
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:
Õppe lõpetamise tingimuseks on 100% osalemine kursusel ning lõputöö koostamine. Osalejale väljastatakse koolitus lõppedes tõend.
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus:
Koolituse läbiviijatel on erialane kõrgharidus ja töökogemus ning eelnev täiskasvanute koolitamise kogemus.