ET

Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?

Saates tuleb juttu digireklaamide testimisest ja tulemuste mõõtmisest. Teemadena võetakse ette otsingureklaamid, bännerid, Facebook ning tekstid ja video. Kuidas mõõta nende tulemuslikkust ning mida edukalt kasutada? Saates on külas Nobel Digitali digistrateeg ja partner Martin Paršin ning saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
JAGA POSTITUST:

veel samal teemal

Tagasiside, kui juhi tööriist
Tagasiside, kui juhi tööriist
Toomas-Tamsar
Kus nagiseb väike- ja keskmise suurusega ettevõtete juhtimises?
Kristiina Tukk
Kristiina Tukk: Hea juht on õnneasi.
Kirstiina
Tippturundajad: digiturundus eeldab ka mõtteviisi muutust
Ei ole maad vanadele juhtidele?
Ei ole maad vanadele juhtidele?
Küpsised, mõrud ja magusad
Küpsised, mõrud ja magusad
iseennast coachida on Münchhauseni kombel iseend juukseid pidi soost välja kiskuda
Iseennast coachida on Münchhauseni kombel iseend juukseid pidi soost välja kiskuda
artworks-000532718667-29w4zd-t500x500
Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?
paljud tippjuhid ei mõista keskkastme juhtide arendamise vajadust
Paljud tippjuhid ei mõista keskastme juhtide arendamise vajadust
Kirstiina
10 mõtet Juhilt Juhile